Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Κινητοποίηση στο Υπ. Εργασίας για τους απλήρωτους εργαζόμενους στα voucher

https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQB0XL-P3xfpBbSC&w=470&h=246&url=http%3A%2F%2Fwww.uploads.pandiera.gr%2Fuploads%2F2015%2F06%2F9_6.jpg&cfs=1&upscale=1Συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Εργασίας πραγματοποίησαν εργαζόμενοι στα προγράμματα ΟΑΕΔ-ΕΣΠΑ. Στην κινητοποίηση συμμετείχαν με τα πανό τους η σύσκεψη απλήρωτων voucher-δων & συλλογικοτήτων εργαζομένων /ανέργων και η Attack στην ανεργία και στην επισφάλεια.Οι εργαζόμενοι στα voucher οι οποίοι παραμένουν απλήρωτοι, με κείμενο τους διεκδικούν μεταξύ άλλων: 
«Άμεση και συνολική καταβολή των δεδουλευμένων μας. Δωρεάν ΜΜΜ με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας μας. Καταβολή μισθού σε μηνιαία βάση. Πλήρη ασφάλιση και όχι μόνο ασφαλιστική κάλυψη.» 
Παράλληλα όμως απαιτούν: «Κατάργηση των προγραμμάτων voucher και όλων των αντίστοιχων Κοινοτικών Οδηγιών για την Απασχόληση. Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους. Επίδομα ανεργίας χωρίς προϋποθέσεις για όλο το διάστημα της ανεργίας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου