Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Επίθεση χρυσαυγιτών και ΜΑΤ σε μοτοπορεία στα ΕΛ.ΠΕ.

http://www.kar.org.gr/wp-content/uploads/2015/06/www.kar.org.gr_2015-06-13_14-16-59_chyhs4yxaaaiweu1-805x450.jpg 
Σε μπλόκο πάνω στην εθνική οδό μετά τον Ασπρόπυργο προχώρησαν δυνάμεις των ΜΑΤ προκειμένου να μην φτάσει μοτοπορεία στα ΕΛ.ΠΕ. ΜΑΤ και χρυσαυγίτες επιτέθηκαν σε διαδηλωτές με ξύλο, πέτρες, δακρυγόνα, την ώρα που η πορεία περνούσε μπροστά από τα γραφεία της νεοναζιστικής οργάνωσης.
Η μοτοπορεία είχε ξεκινήσει με αφετηρία το Παλατάκι του Χαϊδαρίου και κατάληξη τις εγκαταστάσεις των διυλιστηρίων των ΕΛ.ΠΕ στον Ασπρόπυργο, όπου πρόσφατα σημειώθηκε εργατικό δυστύχημα, με αποτέλεσμα τον θάνατο τεσσάρων εργατών.
Προς το τέλος της πορείας, συμπλοκές σημειώθηκαν μεταξύ των διαδηλωτών και των ΜΑΤ, τα οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, σε συνεργασία με 50 περίπου χρυσαυγίτες έσπασαν την πορεία σε κομμάτια κοντά στα γραφεία της νεοναζιστικής οργάνωσης. Τα ΜΑΤ προχώρησαν σε χρήση χημικών και κρότου λάμψης, ενώ υπάρχουν αναφορές για τραυματίες και σπασμένα μηχανάκια διαδηλωτών...πηγή:thepressproject

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου