Έπειτα από μια πολύ δύσκολη σχολική χρονιά, όπου τα μέτρα για την πανδημία παρέμειναν σταθερά και η λύση για αυτή από την κυβέρνηση ήταν ένα εξάμηνο lockdown, και όχι τα συνεχή δωρεάν τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς και η δημιουργία ολιγομελών τμημάτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες της τρίτης λυκείου έβαλαν τα δυνατά τους και πάσχισαν προκειμένου να προαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Είναι γεγονός ότι στη διάρκεια της πανδημίας οι ταξικοί φραγμοί στη εκπαίδευση εντάθηκαν. Η έλλειψη του απαραίτητου για την παρακολούθηση των μαθημάτων εξοπλισμού και οι γενικότερες δυσλειτουργίες που έφερε η τηλεκπαίδευση, κατέστησαν εξαιρετικά δύσκολη την φετινή χρονιά κυρίως για τα φτωχότερα στρώματα. Παρόλαυτα, η κυβέρνηση κατάφερε να πέρασει το νομοσχέδιο Κεραμέως, εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι λόγω των κλειστών σχολών/σχολείων δεν θα μπορούσε να υπάρξει μαζική απάντηση στα σχέδια της.
Με την ανακοίνωση των βάσεων φάνηκε το ποσό καταστροφική ήταν η εφαρμογή της ΕΒΕ για τους μαθητές.
Μάλιστα, 40% των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων του 2021 αποκλείεται από τα δημόσια πανεπιστημιακά ιδρύματα,αριθμός ρεκόρ την τελευταία 20ετια ,αφήνοντας κενές θέσεις σε πολλά τμήματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το τμήμα αρχιτεκτόνων μηχανικών της Ξάνθης το οποίο εχει βρεθεί χωρίς κανέναν εισακτέο .Τον λόγο φυσικά αποτελεί η ελάχιστη βάση εισαγωγής εξαιτίας της οποίας μάλιστα 22.000 μαθητές δεν είχαν ούτε την δυνατότητα να συμπληρώσουν μηχανογραφικό.
Είναι πλέον αποδεδειγμένο γεγονός, ότι η Κεραμέως με το κυβερνητικό σχέδιο το οποίο εφάρμοσε θέτει φραγμούς στα όνειρα και στις ελπίδες των μαθητών για μια δημόσια δωρεάν παιδεία ,με μοναδική λύση την προσφυγή τους στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Οι μαθητές ΔΕΝ θα υποταχθούμε στα μέτρα της κυβέρνησης και τους ιδιοτελείς σκοπούς της!
Με το άνοιγμα των σχολείων και των σχολών, μαθητές,φοιτητές και εκπαιδευτικοί δρούμε συλλογικά για μια καλύτερη εκπαίδευση, με όπλα τις συνελεύσεις, τις κινητοποιήσεις,τις καταλήψεις και τις απεργίες.
•Να μην μείνει κανένας μαθητής έξω απ'τις σχολές
•Να καλυφθούν όλες οι διαθέσιμες θέσεις χωρίς ούτε μία θέση μείωσης του αριθμού των εισακτέων από πέρσι
•Όχι στους ταξικούς φραγμούς, στην εκπαίδευση της αγοράς, στην βία απέναντι σε μαθητές, φοιτητές, εκπαιδευτικούς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου