Συγκέντρωση στα Προπύλαια πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 10 Ιούλη, στις 7μμ έπειτα από κάλεσμα πρωτοβάθμιων σωματείων, σχημάτων. Στην συγκέντρωση καλούσαν επίσης η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η ΜΑΡΣ, το Δίκτυο Ελευθέρων Φαντάρων Σπάρτακος, η Α/Π Ροσινάντε κ.ά.
Οι χιλιάδες συγκεντρωμένοι πραγματοποίησαν μαχητική πορεία προς τη Βουλή, τονίζοντας ότι "Αυτό το ΟΧΙ είναι του Λαού. Ανατροπή της πολιτικής του μαύρου μετώπου και της Κυβέρνησης". ΜΑΤ, έκοψαν τον δρόμο στην πορεία. Ενώ έκαναν χρήση χημικών, η πορεία τελικά ξεκίνησε και έφτασε στην Βουλή.
Εκεί βρίσκονταν ήδη οι διαδηλωτές του ΠΑΜΕ, καθώς και οργανώσεις μελών του ΣΥΡΙΖΑ με πανό ενάντια στην νέα αντιλαϊκή συμφωνία.
Οι χιλιάδες συγκεντρωμένοι πραγματοποίησαν μαχητική πορεία προς τη Βουλή, τονίζοντας ότι "Αυτό το ΟΧΙ είναι του Λαού. Ανατροπή της πολιτικής του μαύρου μετώπου και της Κυβέρνησης". ΜΑΤ, έκοψαν τον δρόμο στην πορεία. Ενώ έκαναν χρήση χημικών, η πορεία τελικά ξεκίνησε και έφτασε στην Βουλή.
Εκεί βρίσκονταν ήδη οι διαδηλωτές του ΠΑΜΕ, καθώς και οργανώσεις μελών του ΣΥΡΙΖΑ με πανό ενάντια στην νέα αντιλαϊκή συμφωνία.
Σωματεία από δεκάδες χώρους δουλειάς, Επιτροπές Αγώνα, Λαϊκές Επιτροπές ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του ΠΑΜΕ
και διαδήλωσαν στο Σύνταγμα, τονίζοντας ότι δεν πρέπει «Να ακυρωθούν τα σχέδια πτώχευσης του λαού - ΟΧΙ στο νέο βάρβαρο μνημόνιο. Με τα μονοπώλια ή με τις ανάγκες του λαού. Άλλος δρόμος δεν υπάρχει. Αγώνας τώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου