
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του patrastimes τo φάντασμα της κατάσχεσης για δεκάδες δανειολήπτες από την περιοχή, οι οποίοι είχαν επιτύχει την ένταξη τους σε καθεστώς ρύθμισης μέσα από το νόμο Κατσέλη επιστρέφει, καθώς λόγω της οικονομικής δυσπραγίας αδυνατούν παρά τη μείωση της οφειλής και της δόσης να είναι συνέπειες.
Η εξέλιξη αυτή αυτομάτως συνεπάγεται πως με τη δική τους σύμφωνη γνώμη θα χάσουν το σπίτι τους.
Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς από τα στελέχη του γραφείου της ΕΚΠΟΙΖΩ στην Πάτρα στους 1000 δανειολήπτες που μέσω του νόμου Κατσέλη εντάχθηκαν σε καθεστώς ρύθμισης οι 700 απειλούνται με πλειστηριασμό του σπιτιού τους και αυτή τη φορά δεν μπορούν να κάνουν κάτι.
Για το μεγάλο προβλημα της στέγης απαιτείται η ανάπτυξη ενός εργατικού ανατρεπτικού κινήµατος που θα συνδέει τον αγώνα ενάντια στους πλειστηριασµούς και τα χαράτσια, µε όλα τα λαϊκά προβλήµατα (ανεργία, περικοπές υγείας, παιδείας, πρόνοιας, αυξήσεις τιµών κοινωνικών αγαθών, ιδιωτικοποιήσεις δηµόσιου πλούτου, φοροληστεία...), στοχεύοντας τους κύριους υπεύθυνους(Κυβερνήσεις-ΕΕ-ΔΝΤ).
Μόνη λύση η απαγόρευση κάθε κατάσχεσης και πλειστηριασμού περιουσιακών στοιχείων των εργαζομένων από χρέη για κύρια και δευτερεύουσα κατοικία. Η νομοθετική κατάργηση της δυνατότητας των τραπεζών για κατασχέσεις. Άτοκα δάνεια για πρώτη κατοικία. Διαγραφή των αναλογούντων τόκων στα υφιστάμενα δάνεια. Προγράμματα λαϊκής στέγης για εργαζόμενους, ανέργους, φοιτητές. παραχώρηση κενών κατοικιών (χιλιάδες είναι τα άδεια ακίνητα δήµων, εκκλησιών, φορέων του ∆ηµοσίου ). Επιδότηση ενοικίου για νέα ζευγάρια, ανέργους, φοιτητές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου