«Όπως γνωρίζετε, τα τελευταία χρόνια, έχουν μειωθεί οι Κρατικοί
Αυτοτελείς Πόροι στην Τοπική Διοίκηση, με αποτέλεσμα η παροχή υπηρεσιών,
αναγκαίων στη λαϊκή οικογένεια, να δυσκολεύεται. Λόγω και αυτής της
μείωσης, η μεγαλύτερη πηγή εσόδων του Δήμου είναι πλέον τα ανταποδοτικά
τέλη, σε ποσοστό 76,5 %.
Είναι τουλάχιστον πρόκληση για το λαό της Πάτρας, επιχειρήσεις όπως ο
Μανιατόπουλος, με πακτωλό κερδών, όπως φαίνεται και από τους
ισολογισμούς, τους οποίους μπορούμε να καταθέσουμε, να ζητούν με
ασφαλιστικά μέτρα στη ΔΕΗ, να μην πληρώνουν τα δημοτικά τέλη στο Δήμο.
Δε μπορεί τα συνήθη υποζύγια και στο ζήτημα της λειτουργίας και
χρηματοδότησης του Δήμου, να είναι οι εργαζόμενοι, που τα τελευταία
χρόνια έχουν δει να μειώνονται δραματικά οι μισθοί και οι αποδοχές τους,
ενώ οι επιχειρήσεις που πλουτίζουν με τη δουλειά των εργαζομένων, να
απαιτούν να μην πληρώνουν φόρους και μονίμως να απαλλάσσονται από τις
υποχρεώσεις και τα χρέη τους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου